Несправності Suzuki Grand Vitara 3 – ТОП-15

Suzuki Grand Vitara 3

Список ТОП-15 основних несправностей Suzuki Grand Vitara 3. Основні причини виникнення, можливі наслідки, ремонт. В кінці статті відео-огляд Suzuki Grand Vitara 3.

Зміст статті:

  1. редуктор моста
  2. витрата масла
  3. каталізатор
  4. ланцюг ГРМ
  5. натяжні ролики
  6. датчик масла
  7. втулки стабілізатора
  8. сайлентблоки
  9. передачі МКПП
  10. ущільнювачі
  11. болти розвалу
  12. фіксатори
  13. скрипить сидіння
  14. лючок бензобака
  15. задні арки
  16. Відео обзор

На сьогодні Suzuki Grand Vitara вважається одним з найпопулярніших SUV на території країн СНД. На просторах Японії та інших азіатських країн, машина більш відома як Suzuki Escudo. Не рідко можна зустріти назву SGV або SE, що позначає скорочені назви від тієї ж моделі. Третє покоління вперше представили в 2005 році і випускалося по 2013-2014 року включно.

Особливість даної моделі в тому, що за час виробництва машина зарекомендувала себе з хорошого боку і багатьма моментами завоювала славу надійного кросовера. Є й недоліки, які не прибрали за період виробництва даної генерації Suzuki Grand Vitara. Розглянемо основні несправності, можливості вирішення проблеми, а так само наслідки від поломки.

1. Редуктор переднього моста

Емульсія в редукторі

Багато власників Suzuki Grand Vitara неодноразово говорять про проблеми з редуктором переднього моста. При цьому варто відзначити, що дана проблема не залежить від пробігу автомобіля, а безпосередньо тягнеться від того, як експлуатується автомобіль. Нерідко при заміні масла в редукторі можна помітити емульсію. Причина в Сапун редуктора, який не настільки довгий, і волога часто засмоктується через нього.

Як правило, довготривала їзда на такій емульсії може привести до гулу при русі, а з часом редуктор зовсім виходить з ладу, так як волога робить свою справу. Один з варіантів вирішення – подовжити сапун, а так само стежити за якістю олії в самому редукторі. Для цього достатньо трохи попустити зливний болт і побачити яка рідина поллється з редуктора.

2. Витрата масла двигуна

Раход масла для двигуна

Жор, підвищена витрата масла, масложор – як тільки не називають цю проблему власники Suzuki Grand Vitara, але відзначити варто, проблема є, і вирішити її практично не можна. Інженери так влаштували двигуна і тому, під’їдати масло машина почне ще з дилерського центру. Помітно починає їсти масло десь з 60 тисяч км пробігу. Про цю проблему можна сперечатися довго, так само як і про способи вирішення.

Все ж власники вивели схему, що міняти потрібно не за регламентом, раз в 15000 км пробігу, а раз в 8000 км пробігу. Так як від дилерського обслуговування толку ніякого. Кажуть, що перекочування на маслі згубно впливає на паливну систему, в порушених відкладається кокс, в кільцях з’являються відкладення. В результаті витрачається більше масла, ніж вказано за регламентом. Тимчасове рішення проблеми: перейти на більш густе масло 5W-40 або 10W-40, в разі потреби замінити маслознімні ковпачки та поршневі кільця.

3. Неефективний каталізатор

забитий каталізатор

З підвищенням витрати масла може пов’язаний забитий каталізатор. Крім двигуна, коксується разом з вихлопними газами, далі страждає вихлопна система. Найчастіше виходить з ладу лямбда зона або датчики каталізатора. Бортовий комп’ютер починає показувати помилки (P0420 і Р0430).

Розшифровку помилок можна знайти в спеціальних каталогах і мережі Інтернету. Сервісні центри вирішують проблему заміною каталізатора та необхідних датчиків. Власники Suzuki Grand Vitara вирішують різними способами, одні ставлять емулятори і обманки, інші ж вирізають каталізатори, змінюють прошивку в блоці управління та допрацьовують вихлопну систему.

4. Ланцюг в двигуні гримить

Ланцюг ГРМ Suzuki Grand Vitara 3

Вельми частою причиною гулу з двигуна вважають ланцюг газорозподільного механізму. Всі агрегати найпоширеніших комплектацій Suzuki Grand Vitara засновані на ланцюговому приводі. В середньому ланцюг ГРМ починає гудіти після пробігу в 60 тисяч кілометрів. Основна причина – ослаблення натяжителя ланцюга. Щоб вирішити проблему, досить замінити заспокоювач, знявши кришку клапанів.

Ідеальним варіантом вважають повний техуход по чіпко. Краще відкрутити передню частину двигуна, повністю замінити ланцюг ГРМ, заспокоювач ланцюга, натягувач і зірочки. Особливо тягнути з цим не варто, так як на 120 тисяч зазвичай спостерігають руйнування пластику. Якщо вчасно не додивитися, то ланцюг може заклинити або зовсім обірватися. Тому краще замініть ланцюг і всі супутні деталі.

5. Натяжні ролики ременів

Натяжні ролики ременів

Всього в двигунах Suzuki Grand Vitara існує два основних ролика. Один ролик відповідає за зв’язок клонування з генератором, інший за ремінь з насосом гідропідсилювача і кондиціонера. Проблема класична, десь після 80 тисяч пробігу починають помирати підшипники. Шум, гул, суха робота підшипників. Як би ви не змащували, від сильних обертів мастило вийде назовні, а гул знову повернеться.

Міняти окремо кожну деталь ролика не варто, лише витратите час, нерви а результату не буде. Найкраще купити нові, заводські і замінити. На заміну двох роликів при наявності накидного ключа на 13 і межі на 10 піде максимум хвилин 30, заодно перевірите ремені.

6. Датчик тиску масла в двигуні

Датчик тиску масла в двигуні

Проблемою виходу з ладу датчика тиску масла вважається перелив самого масла. Надмірний тиск масляного насоса так само грає не останню роль, датчик просто видавлює. В результаті масло може потекти струмком з-під датчика і якщо вчасно не помітити, двигун просто заклинить. Найнадійніше рішення, замінити датчик масла.

7. Втулки переднього стабілізатора

Втулки переднього стабілізатора

За словами власників Suzuki Grand Vitara, втулки передніх стабілізаторів вважаються расходниками, особливо якщо враховувати стан доріг. В середньому інтервал життя втулок переднього стабілізатора складає 8-10 тисяч км. Хоча, іноді і менше, тому що все залежить від стилю їзди та дистанції.

Власникам Suzuki Grand Vitara з двигуном 2,0 літра можна порадити взяти втулки від комплектації з агрегатом 2,4 літра. Вони трохи більше в розмірах, але працюють краще і прослужать в два рази довше. Для комплектації з двигунами 2,7 і 3,2 літра краще купувати рідні, особливості даних машин індивідуальні.

8. Тріснув сайлентблок

тріснув сайлентблок

Частою і досить ранньою проблемою Suzuki Grand Vitara 3 вважається порваний задній сайлентблок переднього важеля. Причин може бути декілька, погані дороги, їзда по бездоріжжю або закисання регулювальних болтів. Варіантів розв’язання проблеми кілька, деякі змінюють на сайлентблоки від Хонди або на поліуретанові. Інші ж вважають за краще замінити важіль в зборі. Природно ціни відрізняються мало не в 10 разів.

9. Включати чи не включати 1-у передачу

важіль МКПП

Даний пункт стосується тільки Suzuki Grand Vitara з механічною коробкою передач. Найпоширенішою трансмісій вважається АКПП, але є варіанти з МКПП. Так ось, в МКПП зустрічається проблема при включенні першої передачі на прогрітому автомобілі. Коробка відмовляється включатися, включається з гарчанням, зовсім не знаходить 1-у передачу. Певного рішення даної проблеми немає, та й міняти коробку цілком немає сенсу. Одні вирішуються перебрати МКПП, інші їдуть в дилерські центри, де різними зусиллями усувають дану проблему.

10. Ущільнювач дверей псує вигляд

Затерте ЛКП від ущільнювача

Те, що десь буде видно висячий ущільнювач це дрібниця. Куди гірше, якщо цей же ущільнювач зіпсує лакофарбове покриття. Згодом ущільнювачі на дверях просто стирають ЛКП, особливо на задніх дверях багажника. Вид, звичайно, не найкращий. Деякі власники підфарбовують, інші просто покривають лаком, але залишати це на самоплив краще не варто.

11. Болти регулювання розвалу

Болти регулювання розвалу

Закисший болт можна знайти навіть в самому новому автомобілі, особливо оглянувши його днище. Причини банальні, вода та погодні умови. Як правило, закисають зазвичай задні болти. В такому випадку відрегулювати розвал сходження неможливо. Рішення тільки одне спилювати болгаркою закислі болти і ставити нові. У парі з болтами зазвичай змінюють сайлентблоки. Найкраще під час заміни регулювальні болти змастити графітовим або мідним мастилом, так вони проживуть довше.

12. Сточений фіксатор дверей

Зношений дверний фіксатор

Двері не тримаються у відкритому положенні, погано відкриваються або зовсім хриплять. Для Suzuki Grand Vitara це нормальна хвороба. Метал, з якого зроблені фіксатори залишає бажати кращого. Рішення проблеми – установка нових фіксаторів, хоча можна спробувати відремонтувати старі.

13. Сидіння скрипить

Салон Suzuki Grand Vitara 3

Дана болячка, у вигляді скрипу водійського сидіння вражає все Suzuki Grand Vitara без винятку. За словами бувалих власників, скрип доноситься від язичків кріплення бічної подушки безпеки. Досить відігнути кріплення в потрібну сторону. Здавалося б, дрібниця, але нервову систему розхитує, та й відремонтувати можна тільки самостійно, заміною деталі не спасетесь.

14. Не відкривається люк бензобака

Люк бензобака

Досить поширеною проблемою в Suzuki Grand Vitara вважається люк бензобака з електронним відкриттям. Проблема полягає в тому, що стрижень замка з часом стирається, точніше його кріплення і сам стрижень не ховається в гніздо. Саме тому люк бензобака з часом важко відкрити або закрити. Для вирішення проблеми необхідно напилком трохи сточити стрижень, але, не перестарайтеся, інакше люк не закриватиметься.

15. Молдинги задніх арок

Молдинги на задні арки

Не секрет, що багато автомобілів класу SUV страждають «жужика» на задніх арках коліс. Великі шини і сам дизайн автомобіля створені так, що бруд, пісок і волога постійно потрапляють між металом та ущільнювачами. У Suzuki Grand Vitara встановлений молдинг на арки задніх коліс. Якщо мити під високим тиском, він просто ламається або відклеюється. Здавалося б, дрібниця, але без нього залізо починає іржавіти і цвісти. Вирішити проблему можна за допомогою рідких цвяхів або щось в цьому роді.

Сумарно про SUV Suzuki Grand Vitara третього покоління залишаються позитивні враження. Машина надійна і невибаглива, мінімум електроніки, максимум керованість. Якщо вчасно обслуговувати автомобіль та міняти необхідні деталі, Suzuki Grand Vitara буде радувати Вас не одну сотню кілометрів без особливого ремонту. Досить заправляти якісним бензином, дивитися до рівня масла в двигуні і прислухатися до спільної роботи агрегату.

Відео-огляд Suzuki Grand Vitara 3:

Прокоментуйте статтю першим

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована


*